Warna warni Mansurah Aidilfitri Cup 2007/08 - Berulang Sejarah -


slide show warna warni Mansurah Aidilfitri Cup 2007/08



Assalamualaikum w.b.t


Kuliah banin, Mansurah, 26 & 27hb oktober 2007 - Sejarah berulang sekali lagi bilamana skuad yang di barisi dengan tenaga vateren keseluruhannya menjadi Juara Mansurah Aidilfitri Cup 2007/08 tahun ini. Sekalung tahniah di ucapkan kepada skuad di bawah naungan Ust Haris Fadila Yusoff dan pengurusan skuad oleh Ust Muaz serta pengedalian yang bijak oleh kapten pilihan Ust Daing Muhamad Azmi di atas padang menjadi antara faktor yang menjana kesabaran dalam memenangi perlawanan satu demi satu. Biarpun tua dari segi usia tetapi tidak mengalah dalam tidak mempersiakan peluang keemasan ini bagi mengulangi sejarah 2 tahun yang lalu untuk kembalikan hak milik record penjagaan trofi impian Piala Pusingan Aidilfitri Cup yang terlepas dalam gengaman setahun yang lalu.

Pertandingan yang memakan masa selama dua hari ini di rasmikan oleh Pengerusi DPMM Ust Abd Kadir Umar. Program yang di anggap sebagai agenda tahunan ini telah berjalan dengan baik tanpa sebarang gangguan dari mana-mana pihak sehingga ke hari terakhir perlawanan
. Dalam pada itu, program ini di warnai lagi dengan kehadiran Pelajar-pelajar Perubatan yang menyaksikan perlawanan pembukaan memperlihatkan kepada kita pertempungan antara dua skuad harapan dari AJKT DPMM sesi 2007/08 dan Pelajar Perubatan dengan kuputusan perlawanan berpihak kepada Pelajar Perubatan 6 gol tidak berbalas.

Sehubungan dengan itu, seramai lebih 100 orang yang melibatkan diri dalam perjalanan program ini berpuas hati dan mengharapkan agenda tahunan ini di kekalkan sebagai acara tradisi tahun demi tahun dalam mencapai misi dan visi
bagi mencapai objektif mengeratkan silaturrahimsilaturrahim antara ahli DPMM umumnya dan juga pelajar perubatan khususnya. Kita mengharapkan ukhuwah yang terjalin ini bukan setakat hanya dengan pertemuan malah turut dengan doa kesejahteraan agar ukhuwah yang terbina ini terus utuh ibarat kata al-Imam Ghazali untuk di renungkan bersama "ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan semata, bukan hanya manisnya ucapan di bibir saja, tetapi terletak pada ingatan seseorang terhadap saudaranya di dalam doanya".

Ucapan setinggi-tinggi tahniah buat Juara Aidilfitri Cup 2007/08 iaitu skuad barisan Bait Muslim (pak dam2), juga tahniah kepada anugerah penjaring terbanyak oleh Ust Saiful Islam sebanyak 8 gol dari skuad Dirasat, serta tidak lupa juga tahniah kepada penjaga gol dari skuad pelajar perubatan selaku anugerah pemain terbaik keseluruhan.

Akhir kata dari kami, jazakumullah khairan kathira untuk semua yang terlibat dalam menjayakan program ini samada secara langsung mahupun tidak langsung. Tidak lupa juga buat semua ahli jawatan kuasa pelaksana dan semua peserta-peserta yang melibatkan diri sehingga jayanya program ini. moga segala titik peluh jasa bakti yang di curahkan di beri ganjaran yang tinggi di sisi Allah sebagai amal kebaikan.

sekian wassalam.
Share this article :
 
MEMARTABAT KEILMUAN MEMIMPIN KESATUAN
Copyright © 2012. LAMAN RASMI : Dewan Perwakilan Mahasiswi Mansurah - All Rights Reserved
Template Created by MMC Mansurah
Proudly powered by Blogger