Sudah Tiba...Bazaria Asean '08 Akan Bermula





sila klik pada iklan untuk paparan yang lebih jelas dan save.


Assalamualaikum w.b.t

Buat sahabat-sahabat yang dikasihi Allah sekalian.Dimaklumkan bahawa Bazaria '08 akan menemui anda semua untuk beberapa hari yang terdekat ini. Bazaria akan bermula pada tarikh 7 dan 8 Mac 2008 bersamaan 29 dan 30 Safar 1429 iaitu pada hari Jumaat dan Sabtu di Garaj Kuliyyah Usuluddin Wa Dakwah al-Azhar(Banin),Mansurah dari jam 9.00pagi hingga 5.00petang. Turut dimeriahkan dengan acara-acara yang menarik yang telah disusun oleh pihak bazaria.Antaranya ialah pameran UPP dan INDONESIA, Futsal SULAM '08(pada hari Sabtu sahaja) dan medical check-up.Turut berlangsung semasa program bazaria tersebut ialah Muzakarah Berkelompok.

Jadi marilah bersama-sama kita datang ke Bazaria Asean '08.Pelbagai jenis masakan dan minuman yang dijual.Semoga dengan kedatangan anda semua dapat memeriahkan lagi bazaria ini. Sambil membeli makanan sambil kita boleh menambah thaqafah ilmu.

Di sini,disertakan senarai menu makanan Bazaria Asean '08 bagi memudahkan membuat tempahan dengan tepat dan selamat menjamu selera.

" Pengukuhan Ekonomi Islam, Membawa Keutuhan Ummah "

" Gembleng Kekuatan Pasak Keilmuan "



Share this article :
 
MEMARTABAT KEILMUAN MEMIMPIN KESATUAN
Copyright © 2012. LAMAN RASMI : Dewan Perwakilan Mahasiswi Mansurah - All Rights Reserved
Template Created by MMC Mansurah
Proudly powered by Blogger