Lawatan HEWI PMRAM

Mansurah 15 Mei 2011 : Hari terakhir imtihan bagi pelajar Pengajian Islam Takhassus Qiraat tahun 1 dan 2.Seramai 69 orang mahasisiwi telah menduduki peperiksaan bagi sesi 2010/2011.Peperiksaan berlangsung selama empat hari.

Kesempatan ini diambil oleh Saudari Nurain binti Yaacob selaku Timbalan Pengerusi HEWI PMRAM dan Saudari Intan Soraya binti Hashim selaku Ketua Unit Pengetahuan dan Penyelidikan HEWI PMRAM merangkap HEWI angkat Mansurah berkunjung ke Maahad Qiraat Fatayat Mansurah untuk melihat keadaan perjalanan peperiksaan bagi mahasiswi Qiraat di Mansurah.Lawatan ini telah diiringi Naib Pengerusi 1 DPMM Saudari Noor Zailin Binti Maat. Lawatan ini merupakan kebajikan barisan pimpinan terhadap ahli dalam bidang akademik. Keprihatinan dihulurkan tidak mengira waktu dan jarak yang memisahkan.

Peperiksaan telah dijalankan sejurus barisan pimpinan tiba di sana.Kesempatan yang dibenarkan oleh Mudirah Maahad telah diambil sebaiknya untuk melihat secara ringkas suasana di dalam dewan peperiksaan. Turut menghadapi peperiksaan pada kali ini,Bendahari HEWI PMRAM Saudari Nurul Nadhirah Awang Mohamad Nor. Semoga kejayaan yang diberkati Allah menjadi milik kita semua.

Sesi lawatan tidak rasmi ini berakhir pada jam seawal 9:45 pagi.



Disediakan oleh,


(NUR ADYANA MOHAMED)
Setiausaha,
Mansoura Multimedia Centre (MMC),
PMRAM cawangan Mansurah 2010/2011.
Share this article :
 
MEMARTABAT KEILMUAN MEMIMPIN KESATUAN
Copyright © 2012. LAMAN RASMI : Dewan Perwakilan Mahasiswi Mansurah - All Rights Reserved
Template Created by MMC Mansurah
Proudly powered by Blogger