Tahniah Buat Mahasiswi Qiraat

Mansurah : 1 Jun 2011 -Seramai 32 orang pelajar tahun 1 dan 37 orang pelajar tahun 2 Takhassus Qiraat yang menduduki peperiksaan pada 7 Mei hingga 15 Mei 2011 telah mendapat keputusan dengan pencapaian kelulusan 100% .

Barisan kepimpinan AJKT dan AJKH Dewan Perwakilan Mahasiswa/wi Mansurah sesi 2010/2011 merakamkan sekalung tahniah atas kejayaan yang diperoleh. Semoga kecemerlangan ini dapat terus dikekalkan untuk peperiksaan yang seterusnya.

Dengan rahmat kasih sayangNya,semoga kejayaan ini memberi ruang dan peluang kepada kita untuk sentiasa berusaha dengan gigih dalam setiap pekerjaan yang kita lakukan, sama ada dalam bidang akademik mahupun dalam gerak kerja amal islami. Namun,perkara utama yang kita perlu ingat ialah, setiap kejayaan dan kegagalan adalah ujian dari Allah untuk membuktikan sejauh mana keimanan seseorang terhadap Penciptanya, sesuai dengan firman Allah dalam surah Al- Anbiya’ ayat : 35.{tiap-tiap yang berjiwa akan merasakan mati. Kami akan menguji kamu dengan keburukan dan kebaikan sebagai cubaan (yang sebenar-benarnya). dan hanya kepada kamilah kamu dikembalikan.}

Akhir kata, semoga kita semua menjadi insan yang sentiasa bersyukur atas nikmat yang dikurniakan Allah dengan memperbanyakkan amalan-amalan soleh dalam diri serta membantu insan-insan lain yang memerlukan pertolongan dan bantuan.
Share this article :
 
MEMARTABAT KEILMUAN MEMIMPIN KESATUAN
Copyright © 2012. LAMAN RASMI : Dewan Perwakilan Mahasiswi Mansurah - All Rights Reserved
Template Created by MMC Mansurah
Proudly powered by Blogger