Himpunan Aktivis PMRAM Kali Ke-2

KAHERAH, 21 September - Makluman penting kepada seluruh Pengarah dan Timbalan Pengarah bagi unit-unit di bawah PMRAM sesi 2010, Himpunan Aktivis PMRAM kali ke-2 akan diadakan dalam masa terdekat ini. Seluruh Pengarah dan Timbalan Pengarah diminta untuk melaporkan diri kepada Badan Pengurus dan HEWI PMRAM yang melibatkan portfolio masing-masing, dan mengosongkan waktu yang akan dimaklumkan secara langsung oleh Pengarah dan Timbalan Pengarah PESAT.

Himpunan Aktivis PMRAM kali ke-2 merupakan kesinambungan bagi Himpunan Aktivis PMRAM kali pertama dalam memperkasakan gerak kerja setiap unit di bawah PMRAM. Selain itu, ia adalah untuk menilai akan kekuatan dan kelemahan bagi memperkemaskan gerak kerja di seluruh peringkat unit dengan tugasan dan objektif masing-masing.

"Pada sesi ini, PMRAM optimis untuk memperkasakan kekuatan di seluruh peringkat. Ia termasuk juga akan unit-unit di bawah PMRAM yang membawa misi dan dasar PMRAM dalam setiap aktiviti yang dijalankan. Justeru, himpunan ini adalah bagi membina kekuatan dari masa ke semasa di samping menyelesaikan kekurangan yang berlaku di beberapa unit." jelas Saudara Muhamad Zuhaili Saiman, Timbalan Presiden PMRAM merangkap Ketua Lajnah Perancang Dan Panitia.

Justeru, PESAT pada sesi ini akan lebih fokus dalam menjayakan pembawakan ucapan dasar Presiden dalam subtajuk 'Ke arah melahirkan Aktivis Islam' dengan mengadakan beberapa aktiviti, dan yang paling utama ialah Himpunan Aktivis PMRAM yang lebih memfokuskan seluruh unit di bawah PMRAM dengan permulaan membentuk kekuatan bersepadu di kalangan Pengarah dan Timbalan Pengarah unit, di samping beberapa perancangan yang lain.

Dijangkan lebih 20 unit akan dilibatkan dalam himpunan ini di antaranya ialah PMC, MANHAL, Hisbah, Bait Muslim, Fityan, Unit Penerangan Umum, Mini Pavilion dan lain-lain lagi.

Sebarang makluman lanjut berhubung Himpunan Aktivis PMRAM kali ke-2 akan diberikan secara langsung oleh Pengarah dan Timbalan Pengarah PESAT kepada seluruh Pengarah dan Timbalan Pengarah.


"KEMANTAPAN FIKRAH MEMBINA SYAKHSIAH"
Share this article :
 
MEMARTABAT KEILMUAN MEMIMPIN KESATUAN
Copyright © 2012. LAMAN RASMI : Dewan Perwakilan Mahasiswi Mansurah - All Rights Reserved
Template Created by MMC Mansurah
Proudly powered by Blogger